»Glavni strateški cilji, ki jih želimo doseči z nadgradnjo ali pa tudi novogradnjo, so povečanje prepustnosti prog, doseganje standardov TEN-T, kar je tudi evropski pogoj, narediti vlake prijaznejše za javni potniški promet ... Da bi nam čim več ljudi uspelo nagovoriti, da uporabljajo vlake, pa moramo zagotoviti konkurenčen čas vožnje.«
»Cilj železniška infrastruktura.«
»Zagotoviti je treba tudi večje investicije v posodobitev železniške infrastrukture in izboljšanje frekvence vlakov.«
»Če želimo narediti železniški potniški promet privlačnejši, moramo posodabljati železniško infrastrukturo in nabavljati nove vlake, ki potnikom prinašajo večjo udobnost.«
»Vlak po tej novi progi naj bi se zapeljal nekje sredi leta 2023. Mislim, da bo to velik prispevek k izboljšanju železniške infrastrukture v državi.«
»Naš cilj je hudo ambiciozen, to je, da večino gradbenih del končamo do konca leta 2025.«
»Mislim, da je pogodbeni čas izvedbe skupaj z uvedbo v delo 24 mesecev in to je to, nič ne podaljšujemo.«
»Namesto enega vlaka namreč vozi več avtobusov.«
»Javno naročilo je v teku, tako da tega zaenkrat, dokler je to v teku, ne morem ali pa ne smem komentirati.«
»Letalo pusti 77-krat več ogljičnih izpustov na potnika kot vlak na teh relacijah, pa je vlak cenejši in je morebitni izgubljeni čas oz. zamuda ocenjen na do 40 minut.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju